Recensies van adoptanten

Na adoptie nodigen we de adoptanten uit om een eerlijke recensie achter te laten op de Facebook-pagina van dit project over hun adoptie-ervaring.

Facebook-recensies staan open voor iedereen om deze te geven. Een uitnodiging is dus niet nodig. En wij kunnen die niet bewerken. Een onbekende persoon die dus geen adoptietraject volgde zou dus een recensie kunnen schrijven.

Er zijn meer mensen die een adoptie van een kat gedaan hebben via dit project dan er met naam op Facebook wensen te staan met een recensie.

De recensies kunt u hieronder lezen.

[wprevpro_usetemplate tid=”1″]

Sommige recensies zijn om onduidelijke redenen verdwenen van de Facebookpagina. Daarom kunnen er hier recensies staan die niet op de Facebook-pagina staan.

Men kan niet iedereen blij maken

Gelieve recensies in perspectief te plaatsen. Zowel positieve als negatieve. Er zijn mensen die een bijzondere manier hebben om naar realiteit te kijken.

Men kan niet iedereen blij maken.